Pani Markéta z východných Čiech si s manželom a dvoma deťmi kúpila zájazd typu all inclusive do štvorhviezdičkového hotela v Bulharsku. Celkovo je dovolenka vyšla na takmer 45 tisíc českých korún (cca 1760 eur). Keď však prišli na miesto, zistili, že realita rozhodne nezodpovedá tomu, za čo si zaplatili. Všade bola špina, chýbali základné hygienické pomôcky. Nejkatastrofálnějšia ale bola strava, z ktorej nebolo čo ponúknuť deťom. Cestovná kancelária reklamáciu zamietla s tým, že v každej krajine sú iné stravovacie zvyklosti. Prípad skončil na súde.

Pani Markéta (meno bolo na želanie zmenené, pozn. red.) Z východných Čiech si zakúpila zájazd typu all inclusive do Bulharska pre svoju rodinu, ktorá má 2 dospelých a 2 deti. Zájazd stál celkom 44 990 českých korún (cca 1760 eur) a rodina mala byť ubytovaná v štvorhviezdičkovom hoteli . Lenže po príchode ich čakal šok.

“Všetko bolo rozbité, špinavé, nedostatok všetkého, chýbali základné hygienické pomôcky. V jedálni, kam sme dochádzali na jedlo, to nemohlo spĺňať snáď žiadnu hygienickú normu . Podlaha neustále špinavá, mokrá, nedostatok tanierov, príborov, pohárov , nebolo kam si sadnúť, malá kapacita stolov a výber z jedla – katastrofálne, všetko bolo tvrdé, nedovarené , “opísala Markéta.

“Najhoršie ale na tom boli deti. Tie mali neustále hlad, lebo nebolo, čo im z menu ponúknuť, “dodala Markéta.

Delegátka: Vybrali ste si zlý termín dovolenky
Nielen Markéta, ale aj ostatní účastníci sa situáciu rozhodli riešiť s delegátkou.

“Tá nám však oznámila len to, že sme si vybrali zlý termín dovolenky ,” spomína Markéta. Všetci nespokojní klienti sa preto dohodli a spísali na cestovnú kanceláriu hromadnú sťažnosť.

Článok pokračuje na ďalšej strane.